RSA
Jongeren van 15 tot en met 18 jaar zijn de RSA. De RSA regelt de meeste dingen zelf: ze draaien hun eigen opkomsten en organiseren zelf hun zomerkamp. Ook hun groep runnen ze zelf, ze kiezen een bestuur en beheren de financiën van de speltak. De begeleiding doet actief mee in het door de RSA opgestelde programma en helpt als een plan dreigt te stranden.

Het bedenken van een uitdagend, creatief en sportief programma is voor RSA vaste prik. Ook doen ze mee tijdens regionale Scouting- en sportevenementen, zoals 'Schotse' vijfkamp, vlottenrace, wielerrondes of hardloopevenementen. De RSA bedenkt hun eigen programma en kunnen er ook voor kiezen om projecten te doen. Een project is een activiteit die langer duurt dan één opkomst en is dus een stuk omvangrijker als het gaat om organisatie.

Scoutfit
De RSA draagt een brique Scoutfit, met als speltakteken een afbeelding van een voetstap op de wereldbol. De brique Scoutfit is te verkrijgen bij de ScoutShop.

Opkomsttijden
De RSA hebben hun opkomst elke zaterdagmiddag van 13:00 uur – 16:00 uur bij het clubhuis, Reumersweg 27 in Rhenen.

Begeleidingteam
Het begeleidingteam van de RSA bestaat uit de volgende personen:

Bodil Kemme - teamleider
Stijn Duitshof
Rogier Kemme
Roel Janssen
Kevin Groeneveld

Contact
Voor alle vragen over de RSA, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding via e-mailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..