Opkomsttijden
De speltakken hebben op zaterdag hun bijeenkomsten (in Scoutingtermen 'opkomsten'). We draaien van begin september t/m een week voor de zomervakantie in de regio midden. Ook in de kerstvakantie hebben we de zaterdag tussen kerst en oud en nieuw geen opkomst. De opkomsttijden van de speltakken zijn als volgt:

Bevers: zaterdagmiddag 14:00 – 16:00 uur

Welpen: zaterdagmiddag 14:00 – 16:00 uur

Scouts: zaterdagmiddag 14:00 – 16:00 uur

RSA: zaterdagmiddag 13:00 – 16:00 uur

We vinden het prettig dat alle leden op tijd bij de opkomst aanwezig zijn. We proberen op tijd te beginnen, zodat we ook op tijd kunnen sluiten. Wil je, wanneer je een keer niet kunt komen, dit laten weten aan je eigen leidingteam?

Kampen
Gedurende het jaar hebben de meeste speltakken een aantal weekendkampen. Deze zijn over het algemeen van vrijdagavond t/m zondagochtend.

Alle speltakken (behalve de bevers) gaan in de zomer ook op zomerkamp. De welpen verblijven een week in een clubgebouw van een andere Scoutinggroep, de scouts kamperen een week op een kampeerterrein. De RSA gaat tien dagen op zomerkamp in een ander land. De welpen en scouts gaan altijd in de eerste week van zomervakantie van regio midden op zomerkamp. De RSA gaat tegelijkertijd weg en blijft drie dagen langer.