Aan de rand van het Nationale Park ‘De Utrechtse Heuvelrug’ met zijn prachtige uitgestrekte bossen, ligt het clubhuis van Scouting Rhenen, “t Paddegat”. Het gebouw bestaat uit twee aan één geschakelde delen, waarvan het oudste gedeelte in de jaren ’60 gebouwd is, waaraan in 1989 een groot gedeelte werd aangebouwd. Beide delen voldoen aan de laatste eisen op het gebied van brandveiligheid. Dit gebouw is uitsluitend te huren door Scoutinggroepen van maximaal 35 personen.

Het gebouw
Het clubhuis wordt verwarmd door middel van centrale verwarming en bestaat uit de volgende lokalen.

• Twee lokalen van ongeveer 6 bij 8 meter.
  • Een grote zaal van 9 bij 11 meter, met een doorgeefluik naar een ruime keuken van 4 bij 4 meter.
  • De keuken is voorzien van een koelkast en twee 5 pits gasfornuizen.
  • Tevens zijn er 4 toiletten waarvan een invalidentoilet, 2 urinoirs en 1 douche aanwezig in het gebouw.
  • Alle lokalen zijn voorzien van CV en in één lokaal zit een open haard. De grote zaal is voorzien van een houtkachel.
  • Tevens beschikken wij over een kampvuurkuil waar jullie een super bonte avond kunnen vieren. Komen jullie een week bij ons op kamp, geef dan even door op welke avond je wilt stoken.

Kosten
De huurprijs voor het kalenderjaar 2022 bedraagt € 265,- voor een weekend en € 1000,- voor een week. Per dag rekenen we € 160,-. Voor verdere huurvoorwaarden klik hier.

Meer informatie en/of reserveringen
Voor meer informatie over de verhuur en boekingen van ons clubhuis “’t Paddegat” kun je contact opnemen met de verhuur coördinator, Rob Korrevaar, tel: 06-46785886, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Bedenk van te voren dat wij ons clubhuis op zaterdag zelf gebruiken van 13:00 uur tot 17:00 uur, behalve in de zomervakantie van regio midden. In de verhuurkalender kun je zien wanneer ons clubhuis nog vrij is voor verhuur.

Het adres van ons clubhuis:
't Paddegat
Reumersweg 27