Baron
Scouting Rhenen kent ook een ouderenstam, de Baron. De Baron is een stam voor mensen die te oud zijn voor de Grebbestam en de Markies (40+), maar nog wel betrokken willen blijven bij Scouting Rhenen. De Baron zijn allemaal korte of langere tijd lid van Scouting Rhenen, en hebben allemaal een 'echt' gevoel bij Scouting Rhenen. Ongeveer één keer per maand hebben zij opkomst en gaan ze iets leuks doen samen.

Ze proberen altijd leuke dingen te doen: een GPS-tocht, koken op houtvuur, een autorally, een weekend zeilen of gewoon spelletjes doen staan regelmatig op het programma. Daarnaast ondersteunt de Baron de groep bij groepsactiviteiten.

Scoutfit
De leden van de Baron hoeven geen Scoutfit te dragen, alleen een groepsdas met baronbadge. Wanneer zij toch graag een Scoutfit willen, dragen zij de brique Scoutfit, zonder speltakteken. De brique Scoutfit is te verkrijgen bij de ScoutShop

Opkomsttijden
De Baron heeft geen vaste opkomsttijden.

Leidingteam
De Baron heeft een eigen bestuur, zij ondersteunen de baronleden bij het organiseren van de opkomsten. Het Baronbestuur bestaat uit de volgende leden:

Tanja van Bergeijk
Rob Kalle
Wilma van Esch
Gert Jan Angevaare

Contact
Voor alle vragen over de Baron, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leden via e-mailadres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..