Wachtlijst
Soms kun je niet terecht bij een bepaalde speltak, omdat deze al vol is. Je komt dan op een wachtlijst en zodra er plek is, kun je lid worden van de groep. Hieronder staat per speltak (leeftijdsgroep) of er wel of geen wachtlijst is. Laat je vooral niet afschrikken door de eventuele wachtlijst; inschrijven kan altijd. Als je niet meer in aanmerking komt voor je huidige leeftijdsgroep, dan schuif je automatisch op naar een oudere groep. Je komt dus zo snel als mogelijk aan de beurt.

Er zijn geen rechten te ontlenen aan deze pagina. We kunnen helaas geen uitspraken doen over de wachttijden.

Bevers: geen wachtlijst;

Welpen: wel een wachtlijst;

Scouts: wel een wachtlijst;

RSA: geen wachtlijst;

Grebbestam: geen wachtlijst;

Baron: geen wachtlijst.

Leiding gezocht!